سکس یا رابطه آرایشی چیست؟

رابطه-ارایشی

یک روز عصر در حالیکه در اتاق مشاوره نشسته بودم و منتظر بودم مراجع وارد اتاقم شود. منشی گفت: مشاوره زوجین دارید، اجازه ورود دارند؟ جواب دادم: بله.
علی و فاطمه یک زوج دوست داشتنی و مهربان وارد شدند . بعد از سلام و احوال پرسی، خودشون رو معرفی می کنند و فاطمه شروع به صحبت می کند که هر وقت با علی مشاجره و بحث دارم بعد مکثی یهویی خودم رو تو بغل همسرم می اندازم و شروع به بوسیدن و آرام کردن او می کنم بعد از آن، به اتاق خواب می‌رویم ، و بعد دیگر خبری از بحث نمی شود و شروع به خندیدن می کنیم.
از من سوال می کنه به نظر شما حالت من اشتباهه؟ چرا من این طوری هستم؟ به هر کی بگم میگه شما غیر عادی هستید . از من سوال می کنه ممکن من بیمار باشم؟ البته از وقتی من این طور شدم علی هم مثل من شده و بعد هر مشاجره ای منو بغل می کنه و آروم میشم.

از فاطمه سوال می کنم از اول زندگی این طور بودی؟ فاطمه گفت نه من قبلا خیلی قهر می کردم . اما یک روز تصمیم گرفتم رفتارم رو تغییر بدهم چون در آن زمان علی از من دور می شد و این دوری او واقعا اذیتم می کرد به خاطر همین تصمیم گرفتم بعد از هر بحثی چنین رفتاری رو بکنم.

سکس یا رابطه آرایشی چیست؟

راستی نظر شما در این مورد چیست؟ شما تا به حال این مدلی بودید؟ اصلا شنیدید که چنین رفتاری در بین زوجین باشد؟ حالا برای شما مختصری از این رفتار را تشریح می کنم .

گاهی بعضی از زوجین که نادر هستند بعد از هر دعوایی به معاشقه و رابطه جنسی می پردازند. در فرهنگ پاپ، سکس  آرایشی اغلب به عنوان “بهترین رابطه جنسی تا کنون” و یکی از پرشورترین تجربه های عشق ورزی که یک زوج تا به حال داشته اند توصیف می شود. در واقع با آدرنالین بالا و رهایی از ناامیدی، بعضی زوجین می خواهند عشق خود را به یکدیگر با شور و حرارتی که به ندرت از طریق رابطه جنسی معمولی به دست می آید، انجام دهند.

وقتی برای این زوج مهربان توضیح دادم که مشکلی نیست اما سعی کنید تعارضاتی که پیدا می کنید حتما حل کنید چون ممکن است در شرایطی غیر قابل انتظار بر رابطه شما آسیب بزند . بعد صحبتهای من نگاهی با لبخند به هم داشتند و خیالشان راحت شد که مشکلی ندارند و بعد تشکر از توضیحاتم اتاق درمان را ترک کردند.

جهت داشتن اطلاعات بیشتر از سکس میک آپ یا آرایشی که در دوره جذابیت و لوندی بیشتر توضیح داده می شود، منتظر این دوره جذاب از گروه تحقیقاتی دکترشهلا مولوی باشید.

 

به-راحتی-سوال-خود-را-از-ما-بپرسید

افزودن به علاقه مندی
بستن

حساب کاربری ندارید؟ همین الان عضو شوید

👁‍🗨تعداد بازدید کننده: ۱۹۳

دکتر شهلا مولوی

تمام سعی و تلاش ما این است که مشکلات جنسی (زوجین و فرزندان تان)، نقاط ضعف و باورهای منفی ، سبک زندگی بد افراد و خانواده ها که باعث فروپاشی و نابودی می شود را شناسایی کنیم و با دادن راهکارهای جامع و هدفمند مانع تزلزل و نابودی خانواده ها شویم.

با یاری خداوند کمکتان می کنیم زندگی ایده آل و رویایی خود را بسازید و بهترین خودتان باشید وبا شکوفا شدن عزت نفس و عشق به خود و افزایش شگفت انگیز اعتماد به نفستان و یادگیری مهارت های جنسی و ارتباطی در زندگی و کسب و کارتان، شاد، خوشبخت ، ثروتمند و موفق تر از قبل زندگی کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
شماره موبایل خود را وارد نمایید

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

© کليه حقوق اين سايت متعلق به گروه تحقیقاتی دکتر شهلا مولوی میباشد. طراحی سایت، تولید محتوا و سئو توسط شاینی وب