کارگاه هوش جنسی برگزار شد

هوش-جنسی

 

معرفی  کارگاه هوش جنسی

این دوره از لابه  لای صحبت ها و سئوالت زیاد شما طراحی شد راستش بعد نیازسنجی متوجه شدم خیلی از رابطه هایی که به سمت پورنوگرافی رفته یا سردی عاطفی شده نیاز به هوش جنسی دارد از سوالاتی که زیاد از من سوال میشه چکار کنیم که همسرم فقط به من متعهد باشه و خیانت نکنه ببینید عوامل زیاد دخیل هستند که یکی از این عوامل زیاد نداشتن هوش جنسی در ارتباط است شما با داشتن هوش جنسی به قدرت درک و بیان احساسات با همسر می رسید و با انجام تکنیک های طلایی کلی تحول رابطه ای صورت می گیره  جالبتر اینکه مردها هم وقتی تکنیک رو  در رابطه می بینن و  اجرا می‌شه  عاشقانه استقبال میکنند و کلی پیام تشکر می فرستند که زندگی ما از یکنواختی خارج شده .

کارگاه هوش جنسی مناسب چه کسانی است؟

این کارگاه مناسب متاهلین و افراد مجرد که قصد ورود به رابطه و ازدواج دارند پیشنهاد می شود همچنین افرادی که  تجربه شکست عاطفی و خیانت داشتند به شدت توصیه میشه.

با دانستن هوش جنسی چه مهارتی به من اضافه می‌شود؟

مهارت درک احساسات و بیان توقعات و انتظارات از همسر و داشتن رابطه زناشویی رویایی . مهارت پیشگیری از فرسودگی جنسی و خیانت رابطه ای.

چرا این کارگاه را پیشنهاد می کنید؟

با توجه به افزایش آمار طلاق و جدایی عاطفی با دانستن مهارت و تکنیک های این هوش در زندگی، سردی رابطه و خستگی زناشویی از بین می رود همچنین احتمال اختلالات روان تنی و اضطراب جنسی کمتر و حتی به مرور از بین می رود.

سرفصل  کارگاه شامل:

-هوش جنسی چیست؟

-تاثیر هوش جنسی در زندگی

-هوشیاران جنسی و اثرات آن در زندگی

-شاخص هوش جنسی و اثرات آن در زندگی

-ویژگی های افراد با هوش جنسی

-علایم و نشانه های هوش جنسی در افراد

-عدم هوش جنسی و مشکلات زناشویی

-تمرینات هوش جنسی

-تاب آوری جنسی و هوش جنسی

-تقویت هوش جنسی

-چرا هوش جنسی مهم است؟

-راههای تقویت هوش جنسی

 

به-راحتی-سوال-خود-را-از-ما-بپرسید

افزودن به علاقه مندی
بستن

حساب کاربری ندارید؟ همین الان عضو شوید

👁‍🗨تعداد بازدید کننده: ۹

دکتر شهلا مولوی

تمام سعی و تلاش ما این است که مشکلات جنسی (زوجین و فرزندان تان)، نقاط ضعف و باورهای منفی ، سبک زندگی بد افراد و خانواده ها که باعث فروپاشی و نابودی می شود را شناسایی کنیم و با دادن راهکارهای جامع و هدفمند مانع تزلزل و نابودی خانواده ها شویم.

با یاری خداوند کمکتان می کنیم زندگی ایده آل و رویایی خود را بسازید و بهترین خودتان باشید وبا شکوفا شدن عزت نفس و عشق به خود و افزایش شگفت انگیز اعتماد به نفستان و یادگیری مهارت های جنسی و ارتباطی در زندگی و کسب و کارتان، شاد، خوشبخت ، ثروتمند و موفق تر از قبل زندگی کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
شماره موبایل خود را وارد نمایید

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

© کليه حقوق اين سايت متعلق به گروه تحقیقاتی دکتر شهلا مولوی میباشد. طراحی سایت، تولید محتوا و سئو توسط شاینی وب