کارگاه زندگی سالم نوجوانان ویژه والدین

اکثر ما با در طول زندگی خود با سوالاتی در مورد  زندگی  و شرایط دوران بلوغ  و جنسی  فرزندان خود مواجه میشویم که نمیدانیم آنها را از کجا و چه شخصی بپرسیم که معتبر و علمی باشد .متاسفانه در جامعه ی ما  اگاهی و دانش معتبر و درست بهداشتی و جنسی به اندازه کافی به مردم اطلاع رسانی نمی شود  و اکثریت افراد سوالات و نگرش های جنسی و خود را از طریق سایت های غیر رسمی و آسیب زا ، دوستان و اطرافیان بر طرف می کنند و به روش اصولی و درست  به ارتقا دانش خود اقدام نمی کنند.

لزوم اگاهی  زندگی سالم و بلوغ  نوجوانان

اکثر مشکلات والدین و نوجوانان بر اثر عدم آگاهی از دوران نوجوانی است با رشد فناوری به همان اندازه که رفاه نسبی بر جامعه حاکم شده است به همان اندازه مشکلات جدید و نیازهای جدیدی در دوران بلوغ رخ داده است که این مهم باعث شده که والدین اطلاعات خود را به روز نمایند تا دوشادوش رشد نوجوانان خود به انان کمک نمایند.  بیشتر والدین از نیازهای نوجوانان خود اطلاعی ندارند همین امر باعث دوری ارتباطی فرزندان با والدین می شود. گاهی والدین برخورد صحیح با نوجوان خود را ندارند اغلب والدین نمی دانند اگر فرزندشان فیلم مستهجن دید چه رفتاری داشته باشند و ایا باید او را تنبیه کنند یا از فضای مجازی دور کنند ؟ نیازهای اساسی و رفتار همدلانه اکثرا مغفول مانده است و والدین همدلی نمی دانند و رفتار های صحیح جنسی با خودارضایی فرزند و نحوه برخورد را نمی دانند در دوره ی نوجوانی چه روابط صحیحی باید با نوجوانان داشته باشند و والدین در تربیت جنسی کودکان و نوجوانان چه باید کنند؟

 

پس بهتر است برای جلوگیری از آسیب به خود و نسل آینده ی به روش های درست و صحیحی اگاهی  زندگی سالم و بلوغ  نوجوانان را از طریق شرکت در کارگاههایی که سواد و دانش والدین را افزایش می دهد، شرکت نمود.

کارگاه اگاهی  زندگی سالم و بلوغ  نوجوانان

در این خصوص در  اهواز ،  کارگاهی با عنوان کارگاهی  زندگی سالم و بلوغ  نوجوانان با دکتر  شهلا مولوی ،متخصص و درمانگر حوزه سلامت جنسی و  پست دکترا پزشکی روان تنی مدرس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ویژه والدین برگزار می شود.

محتوا ی دوره :

آشنایی با  دوران بلوغ

باید و نباید  رفتاری در بلوغ

انواع مشکلات شایع  نوجوانان

پورن کودکی و نوجوانی و مشکلات ان

نحوه برخورد با فرزند پورن دیده

نیازهای اساسی نوجوان

نیازهای جنسی نوجوانان

پیشگیری از روابط پر خطر

کسب مهارت های مختلف

رشد هیجانی و عاطفی نوجوان

 

زمان:

اعلام میگردد

جهت اطلاعات بیشتر با شماره 09371423285 از ساعت 17 تا 20 می توان تماس گرفت به جز روزهای تعطیل .

 

مکان:

کارگاه اگاهی  زندگی سالم و بلوغ  نوجوانان ویژه والدین به صورت حضوری در اهواز برگزار می گردد و پکیج ان در سایت بارگذاری می شود. 

هزینه ی کارگاه: 200 هزار تومان

 

فرم شرکت در کارگاه

جهت شرکت در کارگاه، لطفا فرم زیر را تکمیل کنید.

موارد الزامی با "*" مشخص شده اند.

نام و نام خانوادگی*

 

افزودن به علاقه مندی
بستن

حساب کاربری ندارید؟ همین الان عضو شوید

👁‍🗨تعداد بازدید کننده: ۲۸

دکتر شهلا مولوی

تمام سعی و تلاش ما این است که مشکلات جنسی (زوجین و فرزندان تان)، نقاط ضعف و باورهای منفی ، سبک زندگی بد افراد و خانواده ها که باعث فروپاشی و نابودی می شود را شناسایی کنیم و با دادن راهکارهای جامع و هدفمند مانع تزلزل و نابودی خانواده ها شویم.

با یاری خداوند کمکتان می کنیم زندگی ایده آل و رویایی خود را بسازید و بهترین خودتان باشید وبا شکوفا شدن عزت نفس و عشق به خود و افزایش شگفت انگیز اعتماد به نفستان و یادگیری مهارت های جنسی و ارتباطی در زندگی و کسب و کارتان، شاد، خوشبخت ، ثروتمند و موفق تر از قبل زندگی کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
شماره موبایل خود را وارد نمایید

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

© کليه حقوق اين سايت متعلق به گروه تحقیقاتی دکتر شهلا مولوی میباشد. طراحی سایت، تولید محتوا و سئو توسط شاینی وب