ماساژ جنسی و کاربرد آن

ماساژ به  دستکاری لایه‌های سطحی و عمیق عضلانی و بافت همبند با استفاده از تکنیک‌های مختلف، به منظور افزایش عملکرد، کمک در روند درمان، و ترویج آرامش و آسایش است. ماساژ شامل فشار ثابت یا در حال حرکت یا لرزش، و کمک به حرکات مکانیکی بدن است که می‌تواند با دست، انگشتان، آرنج، زانو، ساعد، و پاها انجام می‌شود. ماساژ سبک‌های مختلفی دارد: ماساژ تایلندی، جنسی، تانتریک، لینگام و یونی، ماساژ سوئدی، ماساژ اروتیک، ماساژ سنگ داغ، ماساژ دیپ تیشو، ماساژ بارداری، ماساژ روسی، ماساژ چینی، آیورودا، ماساژ با ماساژور تفنگی از جمله سبک‌های معروف هستند.

ماساژ جنسی

ماساژ جنسی بخشی از فعالیت جنسی محسوب می شود که باعث برانگیختن و ارگاسم زوجین می شود این ماساژ می تواند راهی لذت بخش برای صمیمیت  باشد .

نام های دیگر ماساژ جنسی

از نام های دیگر آن می توان به ماساژ حسی یا شهوانی اشاره کرد. انواع مختلفی از ماساژ وجود دارد مانند:

ماساژ تانتریک

اما این ماساژ جنسی بیشتر از آنکه یک ماساژ ساده بدنی باشد، نوعی از منش رفتاری جنسی است. که نه تنها می تواند رابطه جنسی شما و همسرتان را به شکل فوق العاده ای بهبود ببخشد، بلکه می تواند رفتار های جنسی مناسبی را به شما پیشنهاد کند که به تنهایی می توانید آنها را در پیش گرفته و تعادل روحی و جسمی خود را برپا سازید.

 

ماساژ-نورو-ماساژ-جنسی

 

ماساژ نورو

کلمه نورو در ژاپن به معنای لغزنده است در طی ماساژ شخص خود را با روغن ماساژ می پوشاند.

ماساژ لینگام و یونی

نوعی از ماساژ تانتریک هستند که روی بخش های خصوصی بدن زن و مرد تمرکز دارند . ماساژ یونی با تمرکز بر اندام تناسلی زن از جمله واژن و سینه ها انجام می شود. ماساژ لینگام با تمرکز بر اندام تناسلی مرد به ویژه آلت تناسلی و غده پروستات صورت می گیرد.

ماساژ سوئدی

یکی از رایج ترین انواع ماساژ  درمانی است. اغلب برای آرام و ریلکس شدن و کاهش استرس به کار می رود. که با مالش ، ورز دادن، ضربه و نوازش به عضلات به کار می رود.

مدت زمان جلسه

ماساژ به طور معمول بین 10 تا 90 دقیقه طول می‌کشد. مهم نیست که چه نوع ماساژی را انتخاب می‌کنید، مهم این است که بین جلسه ماساژ و بعد از آن احساس آرامش داشته باشید و بتوانید در طول جلسه ماساژ به صورت معمولی نفس بکشید

به طور کلی ماساژدرمانی تنش ماهیچه‌ها را از بین می‌برد و عضلات  بدن را آرام می‌کند. همچنین تکنیک‌های مختلف ماساژ صورت و سایر قسمتهای بدن ، باعث بهبود گردش خون،‌تخلیه سموم از غدد لنفاوی و افزایش کلاژن می‌شود، مجموعه این عوامل جوانسازی پوست را به همراه خواهد داشت.برای ماساژ صورت از تکنیک‌هایی مانند ورز دادن بند انگشتی، ضربه زدن، نیشگون گرفتن و فشار استفاده می‌شود. برای روشن شدن و درخشندگی پوست نیز استفاده از روغن آرگان، روغن بادام، روغن جوجوبا توصیه شده است. ماساژ جنسی در به ارگاسم رسیدن افراد بسیار کمک کننده است یکی از عناصر مهم در جذابیت رابطه زناشویی است.

 

به-راحتی-سوال-خود-را-از-ما-بپرسید

افزودن به علاقه مندی
بستن

حساب کاربری ندارید؟ همین الان عضو شوید

👁‍🗨تعداد بازدید کننده: ۲۹۷

دکتر شهلا مولوی

تمام سعی و تلاش ما این است که مشکلات جنسی (زوجین و فرزندان تان)، نقاط ضعف و باورهای منفی ، سبک زندگی بد افراد و خانواده ها که باعث فروپاشی و نابودی می شود را شناسایی کنیم و با دادن راهکارهای جامع و هدفمند مانع تزلزل و نابودی خانواده ها شویم.

با یاری خداوند کمکتان می کنیم زندگی ایده آل و رویایی خود را بسازید و بهترین خودتان باشید وبا شکوفا شدن عزت نفس و عشق به خود و افزایش شگفت انگیز اعتماد به نفستان و یادگیری مهارت های جنسی و ارتباطی در زندگی و کسب و کارتان، شاد، خوشبخت ، ثروتمند و موفق تر از قبل زندگی کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
شماره موبایل خود را وارد نمایید

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

© کليه حقوق اين سايت متعلق به گروه تحقیقاتی دکتر شهلا مولوی میباشد. طراحی سایت، تولید محتوا و سئو توسط شاینی وب