قرارداد با نیروهای مسلح جهت روان درمانی، روانشناسی و مشاوره

قرارداد-با-نیرو-های-مسلح

با تمهیداتی که سازمان نیروهای مسلح در نظر گرفته است، جهت مشاوره و روان درمانی خانواده های تحت پوشش نیروهای مسلح، با دکترشهلا مولوی در اهواز قرارداد بسته است. که افراد با آوردن دفترچه نیروهای مسلح می توانند بصورت فرانشیزی خدمات مشاوره دریافت کنند. همچنین افراد جانباز و خانواده های شهدا خدمات مشاوره و روان درمانی آنان بصورت رایگان می باشد.( همراه با دفترچه نیرو های مسلح)

* ضمنا یادآوری می شود مشاوره فقط بصورت حضوری می باشد. *

مشاوره و درمان در حوزه های:

✤ درمان اعتماد بنفس، عزت نفس، استرس و اضطراب و…
✤ درمان انواع افسردگی (افسردگی بارداری و پس از زایمان و…)
✤ بیماری های جنسی و عفونی مانند زگیل تناسلی و اچ ای وی و…
✤ پیشگیری از روابط پر خطر و جنسی در نوجوان و جوانان و…
✤ درمان سندرم آسیب زای خودارضایی در کلیه سنین و…
✤ پیشگیری از فیلم پورنوگرافی و انحرافات جنسی و…
✤ مهارت های ارتباطی مانند کنترل خشم و…
✤ خیانت همسر، آموزش جنسی کودکان و نوجوانان، طلاق جنسی و عاطفی و…
✤ انزال زودرس و دیررس، کاهش میل جنسی ، اختلال نعوظ و… (آقایان)
✤ اعتیاد جنسی، تنفر جنسی ، افکار جنسی ناراحت کننده و… (آقایان)
✤ واژینیسموس، ازدواج به وصال نرسیده، کاهش میل جنسی و… (خانم ها)
✤ افکار جنسی ناراحت کننده، عدم تمایل شریک زندگی به رابطه جنسی و… (خانم ها)
✤ و…

اهمیت مشاوره در زندگی

همه ما غالباً در معرض مشکلات قرار می‌گیریم که  به دلیل محدودیت دانش و تجربیاتمان به همفکری با دیگران نیاز پیدا می‌کنیم. می‌دانیم که همه افراد ممکن است در شرایط خاص بحرانی، قرار گیرند که این خود می تواند منجر به  مشکلات روحی و روانی افراد شود تغیر و تحولاتی  مانند قبولی در دانشگاه، ازدواج، دور شدن از خانواده و دوستان، بیماری و از دست دادن آنهایی که دوستشان داریم می تواند زمینه ساز مشکلات بعدی شود.

اگر چه هنگام سازش با محیطی جدید و تجربه‌ای نو، داشتن احساسات فوق تا حدی طبیعی تلقی می شود اما اگر این احساسات منفی از حد طبیعی بیشتر شوند، می‌تواند باعث عدم آرامش و مشکلات سلامت جسم و روان شود. مشاوره یکی از حرفه های یاورانه (Helping professions) است و حرفه یاورانه را می‌توان حرفه ای توصیف کرد که اعضای آن از تحصیلات دانشگاهی برخوردارند.

مشاوره روانشناسی کاری تخصصی است که فقط در حیطه صلاحیت متخصص روانشناس است و با نصیحت ، پند و اندرز که هر کسی می‌تواند نظر خود را مطرح نماید تفاوت زیادی دارد. در مشاوره روانشناسی متخصص روانشناس همان الگوها، متدها و شیوه‌های آزمایش شده‌ علمی را بکار می‌برد که در مورد روان‌درمانی به تایید رسیده‌اند

چه زمانی نوجوان و جوانان شما نیاز به مشاوره دارند؟

مشاوره می تواند نوجوان را از مشکلاتی مانند عدم اعتماد بنفس و عزت نفس و مشکلات استرس و اضطراب و روابط پر خطر و سایر موارد کمک کند. مشاوره به سلامت روان نوجوانان کمک زیادی می کند

برای مطالعه بیشتر، لطفا اینجا کلیک کنید.

مردان و مشاوره

در میان مراجعین مردانی هستند که مورد بی مهری از همسر یا دوستان خود می شوند و این مشکلات باعث می شود سلامت روان آنان به خطر بیفتد و خشم همه وجود آنان را در بر میگیرد و از او فردی می سازد که تمام وجودش انتقام و آزار به دیگران است. بعضی مردان به سلامت روان خود توجه نمی کنند و رفتن نزد روانشناس و مشاور را کاری بیهوده و عبث می دانند حال آنکه وقتی به روانشناس مراجعه می کنند می آموزند که احساسات و هیجانات ناخوشایند خود را بیان نمایند و بعد از بیان قدرت خاصی پیدا می کنند که حکایت از تنش هیجانات منفی است و احساس راحتی پیدا می کنند.

برای مطالعه بیشتر، لطفا اینجا کلیک کنید.

مشاوره بانوان

مشاوره زنان جنبه مهمی از زندگی است که اکثر مردم آن را بدیهی می دانند. اتاق مشاوره مکانی است که افراد دارای مشکلات می توانند در مورد آن با درمانگر صحبت کنند. این ممکن است شامل احساس آنها در مورد خود یا افکار مربوط به سلامت روان باشد. مشاوران به مراجعین خود کمک می کنند تا احساس خوبی نسبت به خود داشته باشند و روابط مثبتی با دیگران داشته باشند.

برای مطالعه بیشتر، لطفا اینجا کلیک کنید.

افزودن به علاقه مندی
بستن

حساب کاربری ندارید؟ همین الان عضو شوید

👁‍🗨تعداد بازدید کننده: ۲۵۵

دکتر شهلا مولوی

تمام سعی و تلاش ما این است که مشکلات جنسی (زوجین و فرزندان تان)، نقاط ضعف و باورهای منفی ، سبک زندگی بد افراد و خانواده ها که باعث فروپاشی و نابودی می شود را شناسایی کنیم و با دادن راهکارهای جامع و هدفمند مانع تزلزل و نابودی خانواده ها شویم.

با یاری خداوند کمکتان می کنیم زندگی ایده آل و رویایی خود را بسازید و بهترین خودتان باشید وبا شکوفا شدن عزت نفس و عشق به خود و افزایش شگفت انگیز اعتماد به نفستان و یادگیری مهارت های جنسی و ارتباطی در زندگی و کسب و کارتان، شاد، خوشبخت ، ثروتمند و موفق تر از قبل زندگی کنید.

2.3 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
شماره موبایل خود را وارد نمایید

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

© کليه حقوق اين سايت متعلق به گروه تحقیقاتی دکتر شهلا مولوی میباشد. طراحی سایت، تولید محتوا و سئو توسط شاینی وب