فرق بین شنیدن و باور

باور کردن شامل مواردی مثل شنیدن خبرها، شنیدن کلام یک مخاطب، شنیدن قسم خوردن کسی و یا حرف شخصی رو شامل میشه. و تنها یک حسه که برات یک اطمینان نسبی رو ایجاد می کنه تا در اون لحظه خودت رو قانع کنی چیزی که میبینی یا میشنوی درسته و با عقل و منطق جور در میاد. و مدتی بعد دیگه بهش فکر هم نمی کنی چون پرونده ش بسته و کنار گذاشته میشه.

باور داشتن برخلاف باور کردن، یک حس بلند مدت و حتی دائمی محسوب میشه و در طول زندگی همیشه همراهته. باور داشتن تنها با شنیدن یک خبر یا دیدن یک رخداد به دست نمیاد بلکه در طول عمر انسان، به دلیل تکرارهای مداوم و شهودات و نتایجی که بدست میاد در ضمیر ناخودآگاه نوشته میشه و در صورت لزوم فراخوانی و استفاده میشه.

کلید باور داشتن، تکرار هست و تکرار…. و امان از روزی که باورهای مثبت و زیبا در وجود انسان نهادینه بشه، چنین انسانی میتونه حتی کوه رو جابجا کنه. همه سرمایه تو باورهات هستن.

باورتون میشه اکثر مراجعینم باور ضعیفی دارند
اعتماد بنفس اصلا ندارن
البته بعضی هاشون ناراحت میشن وقتی به اونا میگم باور ضعیفی دارید یا اعتماد بنفس کاذب دارید!

اما
این مراجعین بعد چند جلسه درمانی چنان تغییر می کنند که خودشون تعجب می کنند!

برای داشتن اعتمادبنفس و زندگی موفقیت امیز دوره اعتماد بنفس نوجوانان و جوانان را گوش بدید تا متحول شوید.

 

به-راحتی-سوال-خود-را-از-ما-بپرسید

افزودن به علاقه مندی
بستن

حساب کاربری ندارید؟ همین الان عضو شوید

👁‍🗨تعداد بازدید کننده: ۱۰

دکتر شهلا مولوی

تمام سعی و تلاش ما این است که مشکلات جنسی (زوجین و فرزندان تان)، نقاط ضعف و باورهای منفی ، سبک زندگی بد افراد و خانواده ها که باعث فروپاشی و نابودی می شود را شناسایی کنیم و با دادن راهکارهای جامع و هدفمند مانع تزلزل و نابودی خانواده ها شویم.

با یاری خداوند کمکتان می کنیم زندگی ایده آل و رویایی خود را بسازید و بهترین خودتان باشید وبا شکوفا شدن عزت نفس و عشق به خود و افزایش شگفت انگیز اعتماد به نفستان و یادگیری مهارت های جنسی و ارتباطی در زندگی و کسب و کارتان، شاد، خوشبخت ، ثروتمند و موفق تر از قبل زندگی کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
شماره موبایل خود را وارد نمایید

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

© کليه حقوق اين سايت متعلق به گروه تحقیقاتی دکتر شهلا مولوی میباشد. طراحی سایت، تولید محتوا و سئو توسط شاینی وب