عشق به خود مهمترین نوع عشق است!

عشق-به-خود

مهم ترین داستان عشقی که در افراد در زندگی  شان تجربه خواهند کرد، رابطه با خودشان است.

دلیل اینکه عشق به خود بسیار مهم است این است که همه روابط بسته به رابطه ای که با خودتان ایجاد کرده اید شکل می گیرد. توجه کنید که روابط با دیگران آینه ای از دنیای درون شما خواهد بود. اما چگونه می توانیم این عشق را پرورش دهیم. ابتدا باید درک کنیم که نحوه دوست داشتن و مراقبت از خود، و مرزهای سالمی که با دیگران داریم، انعکاسی از روشی است که مادران ما تربیت کرده‌اند، و همچنین نحوه مراقبت آنها از خودشان.

 

علت-عشق-به-خود

 

یادتان باشد که اولین رابطه ما با مادرمان شکل می گیرد، بنابراین ویژگی های این رابطه، الگویی است که ما وارد زندگی خود می کنیم، چه مادران ما پرورش دهنده  رشد عاطفی ما باشند یا نباشند ، در واقع این مسیر تعیین کننده راهی است که ما به دنبال دوست داشته شدن خواهیم بود و ایجاد خواهیم کرد. الگویی پرانرژی که عشق به نظر می رسد. بنابراین آگاهی از نحوه رفتارما با کودک درون مان  و اینکه آیا نیازهای عاطفی او برآورده شده است، یا خیر می تواند  کلید سفر ما به سوی عشق به خود باشد .

دوم، نحوه مراقبت مادران ما از خود، و ایجاد مرزهای سالم برای خود، و روابط آنها با همسرخود، بر چگونگی تجربه ما و آشکار شدن روابط  آینده ما در زندگی تأثیر خواهد گذاشت. این  مساله نه تنها بر روابط عاشقانه ما تأثیر می گذارد بلکه بر  دوستی ها و پویایی و رشدمان موثر است. در واقع آگاهی دادن درباره نحوه مراقبت یا عدم مراقبت مادران از خود و پویایی روابط آنها می تواند سرنخ هایی در مورد رابطه ما با خود و پویایی روابط ما با دیگران به ما بدهد.

 

عشق-به-مادر

 

در نهایت، رابطه  فرزندان با مادران است که عزت نفس  افراد را شکل می دهد،  مثلا روشی که مادر ما  تشویق می کند ، انتقاد می کند، کنترل می کند، غفلت می کند، صحبت محبت آمیزی دارد و یا رفتارهایی را از ما مطالبه یا محکوم می کند، بر ظرفیت پذیرش و تایید ما  اثر می گذارد.

 

عشق-مادر-به-فرزند

 

سفر عشق به خود یکی از رد پای  همه داستان‌ها در دوران کودکی است و داستان‌های نسل ما، سفری است برای آگاهی از الگوها، پویایی‌ها و سیستم‌های اعتقادی درون خانواده و شروع به ترویج الگوهای جدید به نفع عشق به خود، پذیرش و مرزهای سالم است.

یادمان باشد فرزندان درونی ما کسانی هستند که همه پاسخ ها و قدرت ایجاد و تجلی زندگی پر از عشق و شادی را در اختیار دارند. پس با فرزند درونتان  خوب باشید تا احساس کنیم که دوستش داریم .

 

فرزند-در-کودکی

 

حالا بعد از صحبت در مورد نقش و تأثیر بر عشق به خود و روابط  ما با مادرمان، بیایید در مورد پدرانمان صحبت کنیم، رابطه ما با پدرمان بر چگونگی ایجاد مرزهای سالم برای خود و دیگران تأثیر دارد. این انرژی اولیه مردانه، مرزهای درونی ما را برای محافظت از خود واقعی و نیروی زندگی ما هدایت می کند. بنابراین اگر احساس خستگی می‌کنید، و یا احساس می‌کنید باید بخش‌هایی از خود را برای بودن با دیگران پنهان کنید، آن رابطه را با پدرتان و ارتباط پدرتان را با دیگران بررسی کنید.

 

عشق-به-پدر

 

با وجود اینکه رابطه با والدین یا مراقبان اولیه  در رشد فردی ما بسیار موثر بوده است ، اما  وقتی بالغ می شویم سفر عشق به خود را آفاز می کنیم ، این سفری است که برای خودمان است و این سفر با آگاهی از آنچه کودک درون ما نیاز دارد و آغوش  نیاز دارد  تمام گریه‌ها و فریادهایی است  که نمی‌توانست بیان شود یا شنیده شود، یا شاید انتقاد بیش از حد یا عدم علاقه  به خود باشد. یادتان باشد که مسیر تربیت ما برای برقراری ارتباط مجدد با عشق به خود است و این مهم خود منحصر به فرد است.

شما هر وقت بخواهید می توانید با بررسی کودک درونتان شروع کنید، و هیچ وقت دیر نیست، خود را بشنوید ، در واقع با پرورش خود و شفای کودک درونتان بیش از پیش قدرتمند خواهی شد ، زیرا منجر به عشق به خود و  پذیرش بیشتر می شود.

امیدوارم روش های جدید و سالم تری برای دوست داشتن خود داشته باشید.

 

عشق-به-خودمان

 

توجه کنید راه برای حمایت خود و شفای کودک درون ما به طرق مختلف است. با حمایت از بیان احساسات سرکوب شده از طریق، تمرینات جسمی و عاطفی می توانیم با کودک درون خود آشتی کنید.  البته زمان زیادی را می طلبد تا به بدن خود بازگردیم که این خود باعث می شود رابطه روانی سالم تری داشته باشیم. همچنین می توانیم بر درد یا اختلالات مزمن غلبه کنیم.

 

کودک-درون

 

کار درمانگری ما  در سایه، شناسایی قسمت هایی از خودمان که آنها را از خود دور کرده ایم یا توسط والدین مان رانده شده ایم و  مورد غفلت خودمان شده است. درمان کودک درون و باعث  شفابخش جودمان می شود. حالا که کودک درون پاسخ ها و قدرتی را در اختیار دارد که شما را در دوران کودکی به عشق به خود بازگرداند، هرگز به این فکر نکنید که آیا شایسته یا خاص هستید، زیرا شما نیز نباید مورد سوال قرار بگیرید و نباید از نظر شایستگی خود مورد تردید قرار بگیرید.

اگر برای برقراری ارتباط مجدد با عشق و شفقت به خود باشید ما شما رو دعوت می کنیم که جهت درمان خوداز طریق وب سایت نوبتدهی جهت درمان با خانم دکترشهلا مولوی داشته باشید همین الان نوبت بگیرید.

 

به-راحتی-سوال-خود-را-از-ما-بپرسید

افزودن به علاقه مندی
بستن

حساب کاربری ندارید؟ همین الان عضو شوید

👁‍🗨تعداد بازدید کننده: ۹۶

دکتر شهلا مولوی

تمام سعی و تلاش ما این است که مشکلات جنسی (زوجین و فرزندان تان)، نقاط ضعف و باورهای منفی ، سبک زندگی بد افراد و خانواده ها که باعث فروپاشی و نابودی می شود را شناسایی کنیم و با دادن راهکارهای جامع و هدفمند مانع تزلزل و نابودی خانواده ها شویم.

با یاری خداوند کمکتان می کنیم زندگی ایده آل و رویایی خود را بسازید و بهترین خودتان باشید وبا شکوفا شدن عزت نفس و عشق به خود و افزایش شگفت انگیز اعتماد به نفستان و یادگیری مهارت های جنسی و ارتباطی در زندگی و کسب و کارتان، شاد، خوشبخت ، ثروتمند و موفق تر از قبل زندگی کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
شماره موبایل خود را وارد نمایید

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

© کليه حقوق اين سايت متعلق به گروه تحقیقاتی دکتر شهلا مولوی میباشد. طراحی سایت، تولید محتوا و سئو توسط شاینی وب