زندگی پرانرژی و شاد، بجای افسردگی و دعوا در زوجین سالمند

زوجین-سالمند

 

زندگی پس از بازنشستگی برای زوجین سالمند می‌تواند به چالش‌هایی مانند افسردگی و تنهایی منجر شود. اما بازی به عنوان یک فعالیت سرگرم‌کننده و هم‌چنین طریقه‌ای برای برقراری ارتباط اجتماعی، می‌تواند برای آن‌ها راهی برای تجربه لحظات شاد و مفید در زندگی مشترک باشد.
این انتخاب به طور مستقیم می‌تواند به کاهش احساس افسردگی و تضادها در روابط آن‌ها کمک کند. از این رو، فعالیت‌های بازی و سرگرمی می‌تواند به عنوان یک راه حل موثر و سالم برای حفظ سلامت روحی و روابط قوی زندگی مشترک این زوجان محسوب شود.
همچنین، فعالیت درون خانه مانند بازی‌های جدولی، پازل‌ها، بازی‌های رایانه‌ای یا فعالیت‌های بیرون از منزل مانند پیاده‌روی، بازدید از موزه‌ها یا شرکت در گروه‌های جامعه محور می‌تواند به عنوان راهکارهای موثر برای بهبود روابط زندگی مشترک زوجین سالمند مطرح شود.

 

به-راحتی-سوال-خود-را-از-ما-بپرسید

افزودن به علاقه مندی
بستن

حساب کاربری ندارید؟ همین الان عضو شوید

👁‍🗨تعداد بازدید کننده: ۸

دکتر شهلا مولوی

تمام سعی و تلاش ما این است که مشکلات جنسی (زوجین و فرزندان تان)، نقاط ضعف و باورهای منفی ، سبک زندگی بد افراد و خانواده ها که باعث فروپاشی و نابودی می شود را شناسایی کنیم و با دادن راهکارهای جامع و هدفمند مانع تزلزل و نابودی خانواده ها شویم.

با یاری خداوند کمکتان می کنیم زندگی ایده آل و رویایی خود را بسازید و بهترین خودتان باشید وبا شکوفا شدن عزت نفس و عشق به خود و افزایش شگفت انگیز اعتماد به نفستان و یادگیری مهارت های جنسی و ارتباطی در زندگی و کسب و کارتان، شاد، خوشبخت ، ثروتمند و موفق تر از قبل زندگی کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
شماره موبایل خود را وارد نمایید

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

© کليه حقوق اين سايت متعلق به گروه تحقیقاتی دکتر شهلا مولوی میباشد. طراحی سایت، تولید محتوا و سئو توسط شاینی وب