رژیم غذایی خاص جهت جذابیت بیشتر رابطه جنسی

رژیم-غذایی

وقتی در مورد تغذیه سالم صحبت می کنیم، خیلی ها فکر می کنند داشتن یک رژیم غذایی متعادل و متنوع برای حفظ سلامتی بدن و زندگی طولانی تر است. البته قطعا همین طور است، پس با انواعی از خوراکی هایی شما را آشنا می کنیم که شما را زیباتر و جذاب تر می کنند و باعث می شوند پوستی صاف و بدون چروک و چشم هایی درخشان داشته باشید.
به عنوان مثال در فصل زمستان، پوست ممکن است حالتی خسته پیدا کند و درخشندگی اش را از دست بدهد. یکی از سبزی هایی که می تواند در رژیم غذایی این حالت را از بین ببرد، گوجه فرنگی است که به دلیل داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی، از آسیب سلولی پیشگیری می کند در ضمن گوجه لیکوپن هم دارد که ضد اشعه ماوراءبنفش خورشید است.

رژیم-غذایی

شکلات تلخ

شکلات تلخ سرشار از انواع آنتی اکسیدان هاست که با رادیکال های آزاد مقابله می کنند. از آنجایی که رادیکل های آزاد تاثیر مهمی در تخریب اسپرم ها دارند، مصرف این ماده غذایی می تواند درمان موثری برای اختلالات باروری مردان هم باشد.

رژیم-غذایی

زغال اخته؛ ضدتیرگی دندان

زغال اخته حاوی ترکیبات شیمیایی است که نمی گذارد باکتری ها به دندان های شما بچسبند و آنها را تیره یا خراب کنند.
همچنین زغال اخته سرشار از آنتی اکسیدان است و به همین خاطر از ابتلای شما به بیماری های قلبی عروقی و سرطان پیشگیری می کند و مصرف روزانه آن، پیری را به تاخیر می اندازد و این خود جذابیت شما را دو چندان می کند.

رژیم-غذایی

بذر کتان؛ اکسیر جوانی پوست

بذر کتان علاوه بر فیتواستروژن، حاوی اسیدهای چرب امگا۳ نیز هست که برای سلامت و جوانی پوست صورت و بدن مفیدند.

همچنین بذر کتان به ایجاد تعادل هورمون استروژن و پروژسترون در بدن کمک کرده و نمی گذارد که آکنه صورت تان را بدشکل کند. بهترین روش خوردن بذر کتان نیز اضافه کردن آن به سالاد یا ماست است.

رژیم-غذایی

کلم قرمز؛ ضدچین و چروک پوست

کلم قرمز یکی از منابع مهم ترکیبات آنتی اکسیدانی است که هم شما را در برابر سرطان واکسینه می کند و نمی گذارد صورت تان چین و چروک پیدا کند. علاوه بر این کلم مقدار زیادی ویتامین ث هم دارد که حالتی درخشان به پوست شما می بخشد.

رژیم-غذایی

برگه زردآلو، نگهبان رنگ پوست

برگه زردآلو جزو منابع خوب آهن است که باعث می شود پوست تان رنگ طبیعی و درخشانی داشته باشد و تیره، کدر و بدرنگ نشود. کافی است برگه زردآلو را چند روز به رژیم غذایی روزانه تان اضافه کنید تا اثرات کم نظیرش را روی رنگ پوست تان ببینید.

رژیم-غذایی

مرکبات؛ کپسول ضدپیری

اگر دنبال جوانی و شادابی دائمی هستید، مرکبات را جدی تر بگیرید. مرکبات به ساخته شدن کلاژن کمک کرده و باعث می شوند پوست  خاصیت کش سانی خود را حفظ کند. یادتان باشد سیگارکشیدن و نور خورشید مانع ساخته شدن کلاژن در بدن می شوند و یکی از عوامل ایجاد چین و چروک های پوستی هستند.

رژیم-غذایی

آووکادو؛ میوه جوانی

آووکادو جزء میوه های غنی از ویتامین ایی و فولات است که پوست را جوان و شاداب نگه می دارند و به بهبود گردش خون در پوست شما کمک می کنند. علاوه بر این ویتامین های گروه ب که در آووکادو به وفور یافت می شوند، پوست های ملتهب را نرم کرده و تسکین می دهند.

اگر می خواهید پوست تان جوان تر هم بشود، شاید بد نباشد ماسک آووکادو و زرده تخم مرغ را نیز به صورت موضعی امتحان کنید و اجازه دهید تا نیم ساعت روی پوست تان بماند و سپس آن را با آب ولرم بشویید.

خوراکی هایی که به معرفی  آنها پرداختیم برخلاف خیلی از شامپوها، کرم ها، لوسیون ها، تونیک ها، ماسک ها و سایر روش های زیبایی، ساده و در دسترس هستند و شما می توانید با مصرف آنان به حس جوانی و طراوت خود ببالید و حس خوبی داشته باشید.

جهت آگاهی بیشتر از دیگر فاکتورهای سلامت جذابیت ، دوره جذابیت و لوندی زنان و مردان را می توانید خریداری کنید و زندگی خود را شیرین تر کنید.

تبلیغ-دوره-جذابیت-در-مقالات

افزودن به علاقه مندی
بستن

حساب کاربری ندارید؟ همین الان عضو شوید

👁‍🗨تعداد بازدید کننده: ۸۱

دکتر شهلا مولوی

تمام سعی و تلاش ما این است که مشکلات جنسی (زوجین و فرزندان تان)، نقاط ضعف و باورهای منفی ، سبک زندگی بد افراد و خانواده ها که باعث فروپاشی و نابودی می شود را شناسایی کنیم و با دادن راهکارهای جامع و هدفمند مانع تزلزل و نابودی خانواده ها شویم.

با یاری خداوند کمکتان می کنیم زندگی ایده آل و رویایی خود را بسازید و بهترین خودتان باشید وبا شکوفا شدن عزت نفس و عشق به خود و افزایش شگفت انگیز اعتماد به نفستان و یادگیری مهارت های جنسی و ارتباطی در زندگی و کسب و کارتان، شاد، خوشبخت ، ثروتمند و موفق تر از قبل زندگی کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
شماره موبایل خود را وارد نمایید

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

© کليه حقوق اين سايت متعلق به گروه تحقیقاتی دکتر شهلا مولوی میباشد. طراحی سایت، تولید محتوا و سئو توسط شاینی وب