راهکار هایی برای جذابیت: چگونه فردی جذاب باشیم؟

جذابیت-فردی

چگونه فردی جذاب باشیم؟

جذابیت احساس نزدیکی، علاقه یا تمایلی است که نسبت به کسی را گویند یا ممکن است دیگران نسبت به شما داشته باشند. حتما تا به حال اصطلاح “جذابیت” را شنیده اید اما ممکن است تصور کنید که جذابیت عمدتاً در زمینه های جنسی یا عاشقانه است، اما جذابیت به این دسته بندی ها محدود نمی شود و انواع مختلفی دارد.
شما می توانید جذابیت را به روش های مختلفی تجربه کنید. مانند جذابیت عاطفی، فیزیکی، رومانتیک، جنسی و فکری. انواع جذابیت ها می توانند باعث پایداری روابط عاشقانه و رابطه ای شما شوند. برای یادگیری تک تک تکنیک های قدرتمندانه جذابیت می توانید دوره های آموزشی جذابیت و لوندی زنان و مردان گروه تحقیقاتی دکتر شهلا مولوی را تهیه و استفاده کنید. این دوره شگفت انگیز واقعا می تواند تکنیک هایی جادویی در زندگی شما باشد و زندگی جذابی داشته باشید.

جوانان زیادی مراجعه می کنند که ترس از دست دادن رابطه جذاب یا حتی همسر را اعلام می کنند. متاسفانه این قدر میزان استرس و اضطراب در آنان بالاست که افکار منفی و نشخوار فکری اجازه نمی دهد تا رابطه جذاب باشد. عزیزان سعی کنید حتما جهت درمان اقدام نمایید و به روانشناس خود اطلاع دهید که دچار چه حالت هایی شده اید. دیده می شود گاهی افراد به صورت شبانه روزی از مواد محرک و کافیئن استفاده کرده و فکر می کنند با مصرف اینها انرژی خود و جذابیت رابطه را زیاد می کنند. حال آنکه نمی دانند فقط استرس خود را زیاد می کنند و فقط استرس به رابطه تزریق و جذابیت روز به روز کمتر می شود.

افکار منفی میهمان ناخوانده است و باعث استرس می شود، پس حتما مدیریت افکار منفی را بیاموزید چرا که این افکار باعث کاهش اعتماد بنفس واقعی شما می شود و ممکن است دچار اعتماد بنفس کاذب شوید. بنابراین راز جذابیت شما عهد بستن در سبک زندگی سالم است.

من با خودم پیمان می بندم که هر لحظه ای از زندگیم را با شادی طی کنم و گذشته رابطه من هیچ تاثیری بر من ندارد، چرا که نقطه تاثیر من همواره در لحظه حال است. خوشی ها و شادی ها به صف در حرکتند و اگر صف آنان شکست، خودم را نمی بازم و از اول شروع می کنم چرا که در همه حال من خدا را شاکرم و از او سپاسگزارم.

تحقیقات نشان داده زیبایی افراد یا جذابیت ظاهری در صدر جدول نیست بلکه تمایل  مردان به زنان با درک و شعور در رده اول قرار گرفته و زنان جذب مردان با صداقت می شوند و این یعنی جذابیت درونی است که ماندگاری بیشتری دارد.

جذابیت-فردی

ویروس های کاهش جذابیت را بدانید

عامل بسیاری از بیماری ها در ارتباطات ما ویروس ها هستند . شما دقت کنید کدام ویروس در کالبد رفتارهای شما نهفته است ، سعی کنید هر چه زود تر شناسایی کنید و سریعا برطرف کنید. این یک گام اساسی در جذابیت اجتماعی است .

ویروس های کاهش جذابیت شامل:

نصیحت کردن

تذکر دادن مداوم

منت گذاشتن

مقایسه کردن

جر و بحث کردن

برچسب منفی گذاشتن

پیش بینی منفی

متهم کردن

شکایت و انتقاد کردن

مراقب باشیم که ویروسی نشویم و کسی راویروسی نکنیم چرا که بسیاری از عادتهای بد ما ناخواسته است. پس بهتر است هوشیارانه برخورد کنیم.

جذابیت  و عشق در چه زمان هایی وجود دارند؟

طبیعی است جذابیت می تواند در هر زمانی از روز اتفاق بیفتد، در حالی که عشق چیزی است که برای رشد به زمان نیاز دارد. حال از شما سئوالی می کنم: اولین احساس خوبی که هنگام ملاقات با کسی که دوستش داشتید چه نام داشت ؟ جاذبه یا عشق؟

جذابیت در رابطه آنقدر عمیق و وصف نشدنی است که اگر از شریک عاطفی یک فرد جذاب، بپرسید چرا مجذوب او شده است، نمی تواند پاسخ مشخصی را به شما بدهد و از موضوعاتی صحبت می کند که شاید برای شما ساده به نظر برسند. بله! درست است کارهایی که افراد جذاب انجام می دهند اکثر ساده و بی دردسر هستند ولی متاسفانه اغلب مردم همین کارهای ساده را نیز انجام نمی دهند. از جمله مهم ترین نشانه ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • هیچگاه به دیگران کنایه نمی زند
  • خود را برتر از اطرافیان نمی داند
  • مهربان و دلسوز است
  • قضاوت در کارش نیست
  • مودب است و با احترام رفتار می کند
  • از موفقیت های دیگران ناراحت نمی شود
  • برای صمیمی شدن مقاومت نمی کند
  • رازدار است
  • گوش دادن فعال را انجام می دهد
  • انتقاد نمی کند اما احساسات ناخوشایند خود را بیان می کند

 

جذابیت-فردی

زمان جذابیت چقدر است؟

هیچ محدودیتی برای مدت زمان ماندگاری جذابیت وجود ندارد. ممکن است کوتاه باشد یا تا آخر عمر ادامه داشته باشد. برخی افراد با گذشت زمان کمتر جذب شرکای عاشقانه خود می شوند، یا نوع جذابیتی که احساس می کنند ممکن است تغییر کند به خصوص وقتی طرف مقابل تغییر می کند، اما همیشه این اتفاق نمی افتد.

شیمی مغز باعث ایجاد جاذبه و احساس عاشق شدن می شود. هنگامی که برای اولین بار با کسی ملاقات می کنید، ملاقات جذاب زیبا نام دارد ، مغز شما با ترشح مواد شیمیایی از جمله دوپامین، سروتونین و نوراپی‌نفرین واکنش نشان می دهد که باعث ایجاد احساسات انگیزه، میل، لذت و برانگیختگی شود.

جاذبه پدیده ای است که در آن افراد به فرد دیگری علاقه نشان می دهند و آن را دوست دارند. همچنین می تواند علاقه و علاقه متقابل بین دو یا چند نفر باشد.

روانشناسی جذابیت  پنج اصل کلیدی را که زیربنای قوانین آن هستند شناسایی می کند: مجاورت، شباهت، جاذبه فیزیکی، تعامل متقابل و خودافشایی.

برای اینکه جذابیت لحظه به لحظه در زندگی و رابطه داشته باشید، همین الان دوره جذابیت و لوندی زنان و مردان را از گروه تحقیقاتی دکتر شهلا مولوی تهیه کنید. حتما حس خوبی پیدا می کنید. البته یادتون نرود تمرینات را گام به گام در زندگی انجام دهید.

تبلیغ-دوره-جذابیت-در-مقالات

 

به-راحتی-سوال-خود-را-از-ما-بپرسید

افزودن به علاقه مندی
بستن

حساب کاربری ندارید؟ همین الان عضو شوید

👁‍🗨تعداد بازدید کننده: ۱۴

دکتر شهلا مولوی

تمام سعی و تلاش ما این است که مشکلات جنسی (زوجین و فرزندان تان)، نقاط ضعف و باورهای منفی ، سبک زندگی بد افراد و خانواده ها که باعث فروپاشی و نابودی می شود را شناسایی کنیم و با دادن راهکارهای جامع و هدفمند مانع تزلزل و نابودی خانواده ها شویم.

با یاری خداوند کمکتان می کنیم زندگی ایده آل و رویایی خود را بسازید و بهترین خودتان باشید وبا شکوفا شدن عزت نفس و عشق به خود و افزایش شگفت انگیز اعتماد به نفستان و یادگیری مهارت های جنسی و ارتباطی در زندگی و کسب و کارتان، شاد، خوشبخت ، ثروتمند و موفق تر از قبل زندگی کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
شماره موبایل خود را وارد نمایید

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

© کليه حقوق اين سايت متعلق به گروه تحقیقاتی دکتر شهلا مولوی میباشد. طراحی سایت، تولید محتوا و سئو توسط شاینی وب