رابطه ورزش کردن و میل جنسی

بسیاری از مردم می دانند که ورزش برای سلامت جسمانی مهم است، حتی اگر به طور منظم ورزش نکنند. متاسفانه خیلی از مردم متوجه نیستند برای داشتن میل جنسی بیشتر باید ورزش کنند.

به گفته مؤسسه ملی سلامت جنسی چهل و سه درصد از زنان و 31 درصد از مردان به نوعی اختلال عملکرد جنسی مبتلا هستند که چاقی و ورزش نکردن اغلب از عوامل آن هستند.

مطالعه ای که در مجله پزشکی جنسی منتشر شده است نشان می دهد مردانی با دور کمر یا BMI بالا 50 درصد هستند بیشتر در معرض ابتلا به اختلال نعوظ هستند، در حالی که تقریباً نیمی از زنان چاق مشکلاتی را در فعالیت جنسی، میل و عملکرد جنسی گزارش کردند.

بر اساس مطالعه‌ای که در سال 2021 در مجله پزشکی جنسی منتشر شد، زنانی که 6 ساعت در هفته ورزش می‌کردند، در مقایسه با زنانی که ورزش نمی‌کردند، ناراحتی و مشکلات جنسی کمتری در شریان‌های کلیتورال خود نشان دادند و میل جنسی خوبی داشتند. همچنین مردانی که مرتب ورزش می کنند سطوح بالاتری از میل، برانگیختگی و ارگاسم را اعلام کردند.

همیشه در سکس تراپی به ورزش کردن تاکید میشه.

پس از ورزش کردن غافل نشید!

 

به-راحتی-سوال-خود-را-از-ما-بپرسید

افزودن به علاقه مندی
بستن

حساب کاربری ندارید؟ همین الان عضو شوید

👁‍🗨تعداد بازدید کننده: ۱۲

دکتر شهلا مولوی

تمام سعی و تلاش ما این است که مشکلات جنسی (زوجین و فرزندان تان)، نقاط ضعف و باورهای منفی ، سبک زندگی بد افراد و خانواده ها که باعث فروپاشی و نابودی می شود را شناسایی کنیم و با دادن راهکارهای جامع و هدفمند مانع تزلزل و نابودی خانواده ها شویم.

با یاری خداوند کمکتان می کنیم زندگی ایده آل و رویایی خود را بسازید و بهترین خودتان باشید وبا شکوفا شدن عزت نفس و عشق به خود و افزایش شگفت انگیز اعتماد به نفستان و یادگیری مهارت های جنسی و ارتباطی در زندگی و کسب و کارتان، شاد، خوشبخت ، ثروتمند و موفق تر از قبل زندگی کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
شماره موبایل خود را وارد نمایید

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

© کليه حقوق اين سايت متعلق به گروه تحقیقاتی دکتر شهلا مولوی میباشد. طراحی سایت، تولید محتوا و سئو توسط شاینی وب